screen4 1

שאלות נפוצות של גולשים

כותב: צוות ענק הדיו 21.07.21

שאלה: “אף פעם לא ביצעתי הזמנה דרך האתר, איך זה עובד?”

תשובה: ניתן למצוא את הדיו או הטונר המבוקש בשתי דרכים:

  • ע”י הקלדת דגם המדפסת או דגם הדיו במנוע החיפוש וקבלת דגם הדיו הרצוי.
  • לחפש את דגם הדיו לפי כניסה לאחת מהקטגוריות המוצגות בדף הבית באופן ידידותי למשתמש לפי הסדר הבא: בחירת יצרן >> בחירה במדפסת לייזר או במדפסת הזרקת דיו >> בחירה בדגם המדפסת >> בחירה בסוג הדיו המתאים לאותה המדפסת.

בקבלת דגם הדיו, ניתן להתרשם מתיאור המוצר ובהקלקה על “הוסף לסל” עוברים לטופס בו ניתן להשאיר את פרטי המזמין, לבחור את שיטת המשלוח הרצויה, לבצע תשלום באחת מהאפשרויות המוצגות באתר ולהמתין למשלוח.


שאלה: “אפשר לבצע הזמנה טלפונית?”

תשובה: בטח!! בשביל מה אני פה?!

מעדיף מענה אנושי? התקשר למס הטל’ : 072-3305900 ואשמח לעזור לך לבצע הזמנה טלפונית באופן ידידותי, קל וברור.


שאלה: “האם ראשי דיו או טונרים תואמים יכולים לפגוע במדפסת?”

תשובה: ממש לא! במידה והשבב האלקטרוני המוצמד לראש הדיו או לטונר לא קודד כראוי, ראש דיו התואם או הטונר התואם פשוט לא מזוהים ע”י המדפסת ויש להחליפם. הם בפרוש לא פוגמים במדפסת.


שאלה: “מה קורה אם ראש הדיו או הטונר שקיבלתי לא תקינים?”

תשובה: אנו בענק הדיו מחויבים לאיכות מוצרינו וללקוחותינו. במידה ומתגלה כי המוצר פגום, גם אם מתגלה בו תקלה במהלך פעילותו, נחליפו מידית בחדש.


שאלה: “מה זה ראש דיו או טונר ממוחזר?”

תשובה: ראשי דיו או טונרים מקוריים שאזל בהם הדיו, עוברים תהליך ניקוי ממשקעים משימושים קודמים, החלפת מכלולים שחוקים ומילוי מחדש בדיו לראש דיו או באבקת טונר למכל הטונר.


שאלה: “מה זה ראש דיו/ טונר תואם?”

תשובה: ראשי דיו או טונרים המיוצרים מתחילתם ועד סופם מרכיבים חדשים בלבד במפעלים המקבילים למקוריים.

בשנים האחרונות, בשל הצטיידות היצרנים בחו”ל במיכון חדשני, חל שיפור ניכר באיכותם של התואמים. השילוב המנצח של איכות ומחיר זול הפכו את ראשי הדיו והטונרים התואמים למתכלים הנמכרים ביותר למדפסות.


שאלה: “מה ההבדל בין ראש דיו לטונר?

תשובה:
ראש דיו – מכל המכיל דיו נוזלי, פועל במדפסות הזרקת דיו שאופן פעולתן הוא הזרקת דיו נוזלי על הניר. מדפסות הזרקת דיו משמשות בד”כ משתמשים ביתיים.

טונר – מכל המכיל אבקת טונר ופועל במדפסות לייזר. מדפסות לייזר בעלות קצב עבודה גבוה, פועלות בשילוב עם טונרים בהספקים גבוהים ומתאימות בד”כ למשרדים המדפיסים בעצימות גבוהה.


שאלה: “איך אפשר לשלם באתר?”

תשובה: לאחר ביצוע ההרשמה וההזמנה באתר, ניתן לבחור בתשלום אונליין בכ”א, בפייפאל  או לבחור בבקשה לתשלום לנציג טלפוני.

לנציג הטלפוני ניתן למסור את פרטי האשראי או לבקש לשלם באמצעות אפליקציות bit / pay box,  או העברה בנקאית.

מעוניינים לשלם במזומן? ניתן לשלם במזומן לנציגנו בעת איסוף עצמי ממשרדנו או לשליח במידה ובחרתם במשלוח באמצעות שליח.


שאלה: “אני מעוניין להזמין. איך המוצר מגיע אלי?”

תשובה: לאחר בחירת המוצר באתר והשארת הפרטים למשלוח, ניתן לבחור את סוג המשלוח בו אתם מעוניינים:

  • איסוף עצמי – ניתן לאסוף את ההזמנה ממשרדנו ולחסוך זמן המתנה ועלויות משלוח.
  • משלוח בדואר רגיל – המוצר נשלח באמצעות דואר ישראל ומגיע לסניף היעד עד כ- 7 ימי עסקים – עלותו 5 ₪. משלוח זה ללא מס מעקב ואין לנו כל דרך לעקוב אחר סטטוס המשלוח.
  • משלוח בדואר רשום – המוצר נשלח באמצעות דואר ישראל ומגיע לסניף היעד עד כ- 7 ימי עסקים – עלותו 11ש. משלוח זה כולל מס מעקב הנשלח במייל ללקוח באמצעותו ניתן לעקוב אחר סטטוס המשלוח.
  • משלוח בצ’יטה בוקס – משלוח מומלץ המוצר נשלח לחנות הקרובה לכתובת אותה ציינת בדף ההרשמה, בהגעתו לחנות ישלח מסרון לנייד ובו מס המשלוח וכתובת החנות. יתרונות: זמן אספקה עד 3 ימי עסקים, איסוף מידי ללא המתנה, עלות: 11 ₪ בלבד.
  • משלוח באמצעות שליח – משלוח עד הבית – זמן אספקה עד 3 ימי עסקים, עלות: 29ש”ח.

הזמנתם ב 400 ₪ ומעלה? בחרו בקטגורית המשלוחים “משלוח חינם מ 400ש”ח ומעלה, והזמנתכם תישלח אליכם באמצעות שליח ללא עלות.


שאלה: ” האם התשלום באתר מאובטח?”

תשובה: סליקת האשראי באתר מאובטחת ונעשית באמצעות חברת קארדקום אישורית זהב. האתר ברמת אבטחה גבוהה מקצה לקצה לפי פרוטוקול https

אנו לא שומרים את פרטי האשראי של לקוחותינו ובמידה ותהיה מעוניין לבצע הזמנה חוזרת, יש להזין את פרטי האשראי מחדש.

למעוניינים להימנע ממסירת פרטי אשראי, ניתן לשלם באמצעות אפליקציות bit, paybox, העברה בנקאית או פייפאל ולהימנע ממסירת פרטי האשראי.


שאלה: ” מה לגבי אחריות?”

תשובה: אנו בענק הדיו אחראים למוצרינו לשנה מתאריך הקניה. במידה ותתגלה בעיה באחד מהמוצרים, יש לפנות אלינו במייל/ ווצאפ/ טלפונית לציין את מס ההזמנה/ חשבונית, נציגנו יוודאו כי המוצרים נרכשו מאיתנו וכי האחריות בתוקף, ובמידה ולא יצליחו לפתור את התקלה טלפונית, נדאג להחליף את המוצרים בהקדם.

אופן המשלוח באמצעותו יוחלף המוצר זהה לזה שנבחר ע”י הלקוח, יחד עם זאת, במידה והלקוח בחר בהזמנתו בדואר/ צ’יטה בוקס, שמורה לו האפשרות לשדרג את המשלוח לשליחות בתוספת תשלום במידה והוא מעוניין בכך.


שאלה: “איזו מדפסת כדאי לי לקנות?”

תשובה: התקשר אלינו ונייעץ לך איזו מדפסת מתאימה לצרכיך ונכוון אותך למדפסת הפועלת בשילוב עם ראשי דיו או טונרים זולים באמצעותם תוזיל משמעותית את עלויות ההדפסה בביתך / משרדך.


יש לכם שאלה בנושא ראשי דיו, טונרים ומדפסות?

אל תחזיקו בבטן!!!!

התקשרו ונשמח לייעץ ולעזור.

שאלות בעלות ערך מוסף יפורסמו בדף זה לרווחת לקוחותינו.

בברכה

צוות ענק הדיו

מדיניות משלוחים
ייעוץ בוואטסאפ

מדיניות משלוחים

כלי נגישות